top of page
  • תמונת הסופר/תרבקה קופלר

משל הכרם הטוב

סיכומי שנה אמורים להגיע לפני שמתחילה השנה החדשה, אבל אני לוקחת לי את החרות לסכם עכשיו את השנה שחלפה על אוספת אוצרות, עכשיו אחרי שהתאריך השרירותי הזה של שנה קלנדרית כבר התחיל והשנה העברית החדשה כבר נוכחת.

אדום לוהט

כדי לעשות זאת, לקחתי מצלמה, קמתי ונסעתי לחפש כרם, אשר ידעתי שבזו העונה צבעי הגפן יהיו משגעים ביופים ועוד ידעתי, כי מבין שורות הגפנים עבות הגזע ומבין שריגי העלים הצבועים צבעי שלכת, תבוא ההשראה.

גפן עבות גזע

שגם אם חלק מהעלים יהיו כמושים, יהיו בהם מכמנים.

עלים כמושים

נסיעה בכבישי הארץ ללא תוכנת ניווט, משולה בעיניי למאמץ הכרוך בהבשלת פוסט לכדי סיום. היעד ידוע, התשוקה לנסיעה בדרכים יפות ומעניינות קיימת, אך בהעדר שילוט דרכים הגון שיסייע, צריך לגייס את מלוא האינטואיציה כדי לנסוע בכיוון הנכון ואף להגיע. זכרתי כי פעם, בעונה זו, ליד בנימינה פגשתי את שחפצתי בו עתה. בנימינה זה בערך צפונה לחדרה?

הכיוון: צפונה

הנה הגעתי אל העיקר: היתה זו שנה טובה ומגוונת בה הצלחתי לחבר בין זכרונות עבר לחוויות הווה, עורקי האוצרות הלכו והסתעפו – היו פוסטים מלאי טעמים של אוכל והיו כאלה שמתגעגעים למחוזות רחוקים מנקודת מבט שונה, היו כאלה נוסטלגיים וכאלה עם המבט להווה, נוסף מדור "אורחים" וגם רטט הנאה מקריאה בספרים.

שריגי עלה

למדתי להאט את הקצב, להקשיב פנימה. לקרוא את חברותי הבלוגריות וללמוד מהן לדייק את מה שטוב עבורי. לאהוב את הענפים כולם, את היציבים, אך גם את אלה הנגדעים בידיעה שתחתם תמיד יבואו חדשים.

גזע נגדע

השנה הזו היתה מלאה אשכולות עסיסיים ומתוקים - הכרתי חברות חדשות מדהימות, בעיקר כאלה שהשיחה איתן ברשתות השונות היא על בסיס קבוע ומפרה, שיחה שמצמיחה רעיונות וסיפורים גם במקומות לא צפויים ודיונים אשר גורמים לי לחיבורים חדשים בין מילים לתמונות.

אשכול ענבים

השנה הזו למדתי להעריך גם ענבים שהופכים לצימוקים מתוקים ומפתיעים. כמה מהם היו מתוקים מדבש, עת הצטרפתי לחדוות שיתופי הפעולה ביננו הבלוגריות, גם בבלוגים משותפים וגם במגזין "ארזת לבד".

צימוקים

מה אני מאחלת לבלוג לשנה הבאה?

שישמור על הקיים, אבל גם שיצמח במקומות מפתיעים, שיגרום להנאת היצירה ולהנאת הצפייה והקריאה.

עלים טריים

ושתהיה שנה טובה לכל המלווים והמלוות אותי לאורך כל השנה וגם למצטרפים החדשים - אם טרם נרשמתם לקבלת תזכורת ממני על כל פוסט חדש - אתם מוזמנים לעשות זאת עכשיו, בקוביה הימנית למעלה.

משל הכרם

ובסוף, ציירתי לכם מפת הגעה לבנימינה היפה, אם גם אתם תרצו לנוע ללא תוכנת הכוונה.

מפת הגעה לבנימינה

תגובות - משל הכרם הטוב

תגובות - משל הכרם הטוב

תגובות - משל הכרם הטוב

פוסטים אחרונים

הצג הכול

?נהניתם מהאוצרות שלי

הרשמו וקבלו ממני הודעה על אוצרות חדשים ישירות למייל שלכם. בהצטרפות לרשימה אתם מאשרים זאת

רומן היסטורי פרי עטי,
לקריאה חופשית, המתרחש במאה התשיעית לספירה

u05e0u05d9u05d5-u05d0u05d9u05e0u05d2u05d

​מפות שציירתי לפי מסלולי טיולים
שהם מסע בדרכים, Road Trip
ובהם סיורים מצולמים.

IMG_0304-1.jpg

האבנים מדברות

החורף מגיע תיכף, וטיולי חורף הם מהיפים בכל השנה. אם מחפשים טיול חורף מקושט לפני כריסטמס אבל לא קר - ליסבון היא התשובה. ובליסבון - האבנים מדברות. אמנות אריחי הקיר היא כל כך מיוחדת שהקדשתי לה פוסט שלם. שווה לקרוא ומיד להזמין כרטיסים

אוצרות אחרונים:

ארכיון אוצרות:

bottom of page