top of page
  • תמונת הסופר/תרבקה קופלר

פסק זמן בכרתים

כיצד ליהנות מחופשה בכרתים?


אני לא יודעת איך עושים כלום. למרות שגם ביום יום אני לא עמלה יותר מדי, אני מרוצה שבסוף היום אני יכולה לדווח לעצמי כמה הספקתי באותו יום. מסתבר שגם כשאני נחה אני צריכה להספיק. להספיק למשל לכתוב שורת פתיחה לפוסט הזה. ואז שורת המשך ואז אני עסוקה בלא לשכוח אותן.

פסק זמן בכרתים

סופ"ש ספונטני. דיל משתלם כספית. מלון מפנק בשפיץ המזרחי של כרתים. המון אוכל. הרבה בטלה.

אק-מק

"תביאי איתך ספר לחוף הים" אמרה לי אילאיל בכורתי, אבל אני שמה לב שכשעושים כלום, המוח מתרוקן ואני מוצאת את עצמי קוראת שוב ושוב את אותה שורה, אז סגרתי את הספר והלכתי לים.

מיטות שיזוף

נכנסתי לים שמימיו צלולים כמי אגם. הים שלנו, בבית, נדמה יותר עכור ואני שואלת את עצמי למה? האם זה לא אותו ים התיכון? היד התקערה מעצמה ואספה מעט מים, מצאתי את עצמי טועמת את מי הים, זה שלא נכנסתי אליו כבר שנים אחדות מסיבות אלו ואחרות. הוא לא מאוד מלוח כפי שזכרתי, רק מעט.

פסק זמן על החוף

החוף כאן מאוד סלעי כמו באילת ואני משתדלת להשאר יציבה, לא ליפול. הגלים כאן מכים בחוף הסלעי ומתנפצים ברעש גדול. לא תמיד מצליחה. באחת הפעמים בהן נפלתי הבחנתי כי הברחתי דגים צבעוניים יפייפים ממחבואם מאחורי צבר הסלעים הקרוב אלי. התיישבתי ופשוט נתתי להם להתרגל אלי ולשוט סביבי. כחולים-צהובים-לבנים עם פסים שחורים. מקסימים! כל כך נהניתי מהעובדה שאפשר לראות אותם גם מבלי לשנרקל ומבלי להכנס לעומק.

ים צלול

למרות שחם מאוד, מעל שלושים ושש מעלות, הבריזה על החוף נעימה. המרבץ על מיטות השיזוף המפוזרות כאן ממכר. גם ההתבוננות מסביב על תיירים-כמונו שהתקבצו כאן – ממכר.

מיטות שיזוף

הנה אני מבחינה פתאום בזוג החף מכל קעקוע וחושבת שפעם המקוקעים היו יוצאי הדופן והיום הם הרוב המוחלט. חשבתי גם על כך שיש לי רעיון למקצוע חדש: ממתגי גוף. מעצבים שתפקידם להתאים בין הקעקועים השונים שייחרתו על כל חלקי הגוף, יתאימו האחד לשני כמכלול ולאדם הנושא אותם, בדיוק כמו שממתגים חברה.

קעקוע

מימיני נרדם איש צלוי לגמרי בצידו האחד, מעניין מתי ייצלה הצד השני שלו, משמאלי בחורה שהיא עדיין מדיום רר, גוררת את מיטת השיזוף שלה כל הזמן בעקבות השמש. וממולי זוג מקסים שניהם בבגדי ים ורודים – ראיתם פעם משהו חמוד יותר?

בגד ים ורוד

מזמינה אתכם לראות עוד תמונות שצילמתי כאן, וגם כאן.

"זורבה היווני" נכתב על ידי ניקוס קאזטנצקיס, בן כרתים, ועל שמו נקרא שדה התעופה בו נחתנו בהרוקליון. זורבה היווני היה השיר היחידי שנוגן במעלית המלון, כל פעם שנכנסנו אליה. כאן קטע מהסרט "זורבה היווני" בו אנטוני קווין מלמד את אלן בייטס לרקוד סירטקי לצלילי תאודורקיס. תיהנו.

תגובות - פסק זמן

תגובות - פסק זמן

תגובות - פסק זמן

פוסטים אחרונים

הצג הכול

?נהניתם מהאוצרות שלי

הרשמו וקבלו ממני הודעה על אוצרות חדשים ישירות למייל שלכם. בהצטרפות לרשימה אתם מאשרים זאת

רומן היסטורי פרי עטי,
לקריאה חופשית, המתרחש במאה התשיעית לספירה

u05e0u05d9u05d5-u05d0u05d9u05e0u05d2u05d

​מפות שציירתי לפי מסלולי טיולים
שהם מסע בדרכים, Road Trip
ובהם סיורים מצולמים.

IMG_0304-1.jpg

האבנים מדברות

החורף מגיע תיכף, וטיולי חורף הם מהיפים בכל השנה. אם מחפשים טיול חורף מקושט לפני כריסטמס אבל לא קר - ליסבון היא התשובה. ובליסבון - האבנים מדברות. אמנות אריחי הקיר היא כל כך מיוחדת שהקדשתי לה פוסט שלם. שווה לקרוא ומיד להזמין כרטיסים

אוצרות אחרונים:

ארכיון אוצרות:

bottom of page