top of page
  • תמונת הסופר/תרבקה קופלר

שנה טובה!

אני תמיד אוהבת איחולי שנה טובה. מצידי כל יום יכולה להתחיל שנה חדשה. פעם היינו שולחים "שנות טובות" כאלה עם נצנצים שקנינו בדוכנים שהוקמו במיוחד לצורך העניין, או כאלה שהכנו לבד, עם לבבות נפתחים לחלון ובפנים היו מיטב האיחולים. אני לא בטוחה ששמרתי לי כאלה מאז, אז הכנתי "שנה טובה" שמתאימה לרוח הזמן:

שתהיה השנה הזו טובה ופורחת, בדיוק כמו פרחי המדבר לידם צמחתי, קטנים בדרך כלל, נחבאים או מוסווים אך כשמגלים אותם, הם מדיפי שמחה וצבעוניות.

רותם מתורבת

שתהיה שנה מרובה בהפתעות קטנות וטובות, שייאספו ויתאגדו באגד גדול כמו הרותם מרובה הפרחים הקטנים הלבנים, המושלמים, שביחד מדיפים ריח עדין אך נוכח.

רותם מדברי

שהטוב יכה שורשים השנה, שישריש ויישאר לעד ולא יברח, שנראה בטובו גם הרבה זמן אחרי שיבוא ויתגלה - בדיוק כמו פרחי העדעד, שיש אומרים, נשארים לנצח.

עדעד

שתהיה שנה זו יפה, שנוכל להתקשט בה בדיוק כמו שהתקשטנו כשהיינו ילדים בפרחי התכלת האלה שנהגנו להדביק לתנוכי האוזניים כאילו היו תכשיטים יקרי ערך. (עופרית הכף, זה שמם - כך למדתי עכשיו)

עופרית הכף

שלא ייחסר מאום השנה, לנו ולכל החוסים בצילנו, שתהיה שנה של פרנסה טובה, גדושה ומלאה כמו החוביזה - הצמח שצמח בפינות ילדותי, אהבתי את הפרח שלו היפה אבל את הפרי עוד יותר.

חוביזה

שנצא לטיולים, נהנה מטל הבוקר ומשקיעות מרהיבות, נגלה מקומות רחוקים כקרובים, נהנה מניחוח פרחים אחרים, ולפעמים הרחוקים האלה, כמו פרחי זיכריני, הכי יזכירו את הבית.

זיכריני

שנה טובה, בריאות טובה ושתמיד תאספו לכם אוצרות.



תגובות - שנה טובה

תגובות - שנה טובה

תגובות - שנה טובה

תגובות - שנה טובה

תגובות - שנה טובה

פוסטים אחרונים

הצג הכול

?נהניתם מהאוצרות שלי

הרשמו וקבלו ממני הודעה על אוצרות חדשים ישירות למייל שלכם. בהצטרפות לרשימה אתם מאשרים זאת

רומן היסטורי פרי עטי,
לקריאה חופשית, המתרחש במאה התשיעית לספירה

u05e0u05d9u05d5-u05d0u05d9u05e0u05d2u05d

​מפות שציירתי לפי מסלולי טיולים
שהם מסע בדרכים, Road Trip
ובהם סיורים מצולמים.

IMG_0304-1.jpg

האבנים מדברות

החורף מגיע תיכף, וטיולי חורף הם מהיפים בכל השנה. אם מחפשים טיול חורף מקושט לפני כריסטמס אבל לא קר - ליסבון היא התשובה. ובליסבון - האבנים מדברות. אמנות אריחי הקיר היא כל כך מיוחדת שהקדשתי לה פוסט שלם. שווה לקרוא ומיד להזמין כרטיסים

אוצרות אחרונים:

ארכיון אוצרות:

bottom of page